دردها
حرف دل
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید .

پيوندها
همدم تنهایی هام !!!
دوستی و دوست داشتن
زندگی را دوست دارم با تمام بدبیاریش
♥♫يــــ دخــملــ♥ــونــهــ صـــَمــ♥ــيمــــ♫♥
❤تنهای تنها ❤
دلنوشته های فراز
The Web Site SevenAseman
گرگ باران دیده
من تنها هستم:اما من تنها نیستم
ستایش عشق
عشـ♥ــق بی پایان
....درامتدادتنهایی...
کلک خیال
چیک چیک دلهای تنها
پر پرواز
بی سرزمین تر از باد.....
اُپراتور قلبم
خنده+شادی+شوخی
اولین بوسه من
عسلی
حرفهای یک دل خسته
وبلاگ زشت ها
××تسلیت قلب صبورم×× عشقم عاشقتم
(◡‿◡✿)کــــــــــلاه قــــــــرمـــــــزی
...آوای سکوت...
★★دل گفت ها ★★
√ املت √√√
عاشقا نهای تنهایی
درد و دل
دنیا دل منو ببین
چند قطره احساس
♪♫عروسک کوکی من...(◡‿◡✿)
کاش یکم بارون بگیره
عشق به پاکی شبنم
tanhaye aval
ریکی.هیپنوتیزم.انژی درمانی.مدیتیشن
عرب باقری
دنیای قرو قاطی من
عشق
Heart.beat
ترنم
بزرگترین وبلاگ عشقولانه
بــــــــــــازی ســــــــرنوشـــــــــــت
حرف های ناگفته ی من
خودمونی ها
..........داستان...........
عشق
دل دیونه
ღღ˙· کلبه ای پر از احساس و دلتنگی
دختر آریایی
love
دوبيتي عاشقانه
lonely
فقط عشقA
خودمونی ها
گریه حرف آخرم بودミ
بی خیال دنیا دنیا مال توست
googooriya
عاشقان واقعی
ردیاب خودرو
همسریابی
درگاه واسط

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرف دل و آدرس nafasa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
nafas

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:6 :: نويسنده : nafas

برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: